dissabte, 19 de setembre del 2009

Los Mejores Relatos de Terror

Ahir vaig tindre un dia horrorós. Per la nit vaig quedar en una amiga que estava al corrent. Em va fer un regal per a que se me passara la boira. Em va regalar una dosi de terror.

Los Mejores Relatos de Terror és una compilació de sis relats clàssics de l'escriptura gòtica. El responsable d'aquest volum és el mestre Antonio Ballesteros, traductor dels textos i autor del sublim pròleg.

La selecció de relats:
Edgar Allan Poe, 'El corazón delator'
Guy de Maupassant, 'La cabellera'
Robert Louis Stevenson, 'El ladrón de cadáveres'
Bram Stoker, 'La casa del juez'
W. W. Jacobs, 'La pata de mono'
Saki, 'La ventana abierta'

Abraça a aquest contingut una edició feta amb bona cosa de cura, i nombroses il·lustracions fan companyia al text en cada pàgina. Dona gust rellegir aquestos relats en aquest format tan vistós. Quan més sucre més dolç!

Així que vaig a enfonsar-me en estes històries de nou, i així deixe enrere el dia d'ahir. És molt més divertit quan no ets tu qui està patint un dia horrorós.

2 comentaris:

MARIKO ha dit...

Bona selecció...

Clareta ha dit...

Hola, m'agrada molt el teu bloc.
A partir d'ara ets formes part de la meua llista de visites obligades!! jejeje

Per cert quan vulgues seguim amb la "radionovel·la" de Gladis que vam deixar a mitges en L'Arc, jejejee ;)