diumenge, 24 de gener del 2010

D'ací. D'allà.


«Quan ja havíem menjat bones llesques de pa i prou molletes de melva, la mare Paula ens contava contes. El que més m'agradava era el de "Peret i Margaliteta". Després, en fer-me gran, vaig adonar-me que aquest conte es diu "Handsel und Gretchen" i que el saben tots els xiquets del món. I és possible fins i tot que tots els xiquets del món hagen tingut una mare Paula, i que estimen la pluja lleu que fa gloc gloc gloc quan rellisca del cel, i que en menjar-se els corets de la melva sentiran també créixer els seus petits cors.»

Carmelina Sánchez-Cutillas, Màteria de Bretanya (1975)

3 comentaris:

Clareta ha dit...

Ei!!! Que entrada més guapeta.
Ah! I la capçalera m'agrada molt! jajaja

Sangenceba ha dit...

T'agrada la capçalera? A mi també. I com a que la vaig descobrir gràcies a tu! :) Adri em va donar el seu vistiplau, i ahí està, presidint.

MARIKO ha dit...

Quin llibre més bonic, 'Matèria de Bretanya'. Gràcies per fer-me'l recordar. Salutacions

P.S. A mi també m'agrada la capçelera